Thursday, April 30, 2009




Assalamualaikum……
Salam ukhwah salam muhibbah
Buat teman dan pelayar blog ini

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi ucapan terima kasih dan penghargaan buat Dr Normaliza, pensyarah yang berdedikasi memberi tunjuk ajar dan mencurah ilmu kepada kami para pelajar. Di kesempatan ini saya juga ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada tutor Alia Roslan dan Farizi Jamaluddin yang bersungguh-sungguh mencurah bakti kepada kami.

Buat teman-teman seperjuangan , sekalung terima kasih, kita bersama-sama mengharungi suka duka, susah payah mengejar segunung harapan, menjunjung sebuah penghargaan. Insyallah segala pengorbanan kita akan mendapat ganjaran dari Nya. Dalam meniti keluh kesah mengejar ilmu, kekadang kita terlupa terlanjur patah bicara,mengudang segaris luka di hati. Kemaafan jua yang mampu ku lafazkan demi sebuah ukhwah yang hakiki.

Pastinya perjuangan kita belum selesai lagi,ranjau-ranjau perlu kita harungi lagi untuk ke puncak jaya..insyallah berkat doa dan usaha kita pasti ke puncak jaya…

Sudilah kiranya anda mencanai idea dan komentar yang ikhlas sebagai panduan dan garisan untuk saya membina laman blog yang lebih kreatif dan berinfomasi.
Selamat maju jaya
Habsah mohamed


No comments:

Post a Comment